dastanak

dastanak

Stay with us
dastanak

dastanak

Stay with us

درست باش..!

درست باش..!


فرماندار یکی از ایالت های امریکا نامزد انتخاباتی دوره ی دوم بود او سخت تلاش میکرد که برای دوره ی 


دوم هم انتخاب شود . از نخستین ساعات روز انتخابات به فعالیت های انتخابی مشغول بود. ناهار نخورده


بود و اخر وقت خود را به کلیسا که غذا خیرات میکردند رساند .


وقتی که فرمانده بشقاب خود را دراز کرد تا غذا دریافت کند خانم توضیع کننده یک تکه مرغ در ان گذاشت 


فرمانده گفت:ببخشید ممکن است یک تکه دیگر مرغ به من بدهید ؟


زن جواب داد :متاسفم هر نفر یک تکه.


فرماندار گفت : مرا نشناختید ؟ من فرمانده ی این ایالت هستم و زن در جواب گفت: من هم مسول 


توزیع غذا هستم . لطفا حرکت کنید ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد